بیش از 10 سال است که به کارخانجات صنعتی، کمک میکنیم تا مواد اولیه خود را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان تهیه کنند.

اطلاعات تماس

021-25917122

ایران، تهران اتوبان تهران- ورامین نرسیده به پلیس راه قرچک خیابان امام حسن مجتبی

info@mavadkala.com

آجر عایق آلومینا 60

آجر عایق آلومینا ۶۰

آجر آلومینا یکی از انواع پرکاربرد فراورده‌های آجر نسوز است که دارای محتوای بالای آلومینا می‌باشد. این نوع آجر از مواد کانی غیر فلزی ساخته شده و عناصر اصلی تشکیل‌دهنده آن Al2O3 و SiO2 هستند. میزان آلومینا در این آجر نسبت به آجر نسوز شاموتی بیشتر است. آجرهای عایق آلومینا  به دسته‌ای از دیرگدازها اطلاق می‌شود که دارای ۶۰ درصد Al2O3 هستند. با افزایش درصد آلومینا، خواص حرارتی و مکانیکی آجر بهبود یافته و انتخاب نوع آن برای کوره‌های مختلف بر اساس این ویژگی‌ها صورت می‌پذیرد. تقاضای بالای آجر عایق آلومینا عمدتاً به دلیل مقاومت بالای آن در برابر دماهای بالا، پوسته شدن، ضربه، سایش یا فشار، و همچنین مقاومت خوردگی مطلوب در مقابل اسیدها و سرباره‌های خنثی در دماهای بالا است.

 

آجر عایق آلومینا 60

آجرهای آلومینا علاوه بر مقدار بالای آلومینا، از مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شوند. برخی از این آجرها از کائولن، بوکسیت کلسینه و خاک رس با خلوص بالا ساخته می‌شوند تا میزان ناخالصی در آن‌ها بسیار کم باشد. از ویژگی‌های برجسته این آجرهای کوره آلومینا، می‌توان به تخلخل متوسط، مقاومت خزشی بالا، و استحکام بالا در برابر دمای زیاد اشاره کرد.

نویسنده

فروشگاه اینترنتی مواد کالا

مواد کالا با هدف حذف واسطه ها در تهیه مواد اولیه صنایع و با در نظر گرفتن نازلترین قیمت ، محصولات را از درب کارخانه به دست خریدار خواهد رساند .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×