بیش از 10 سال است که به کارخانجات صنعتی، کمک میکنیم تا مواد اولیه خود را با بهترین قیمت و سریع ترین زمان تهیه کنند.

اطلاعات تماس

021-25917122

ایران، تهران اتوبان تهران- ورامین نرسیده به پلیس راه قرچک خیابان امام حسن مجتبی

info@mavadkala.com

آجر آلومینا ۷۰SP باند فسفاته

آجر آلومینا یکی از محصولات پرکاربرد در زمینه فراورده‌های عایق است که در آن مقدار زیادی آلومینا به‌کار رفته است. این آجر از مواد کانی غیرفلزی تشکیل شده است که عناصر اصلی آن Al2O3 و SiO2 هستند، به‌طوری‌که میزان آلومینا در آن از آجرهای شاموتی بیشتر است. آجرهای عایق  آلومینا، با حاوی ۷۰ درصد آلومینا و باند فسفات، به وضوح با افزایش میزان آلومینا، ویژگی‌های حرارتی و مکانیکی خود را بهبود می‌بخشند. انتخاب نوع آجر برای کوره‌های مختلف معمولاً بر اساس این ویژگی‌ها انجام می‌شود.

تقاضای بالای آجرعایق آلومینا اغلب به دلیل مزایایی مانند مقاومت در برابر دماهای بالا، پوسته‌زدگی، ضربه، سایش یا فشار، استحکام بالا، مقاومت در برابر شوک‌های حرارتی، پایداری ابعادی مناسب، و مقاومت مناسب در برابر خوردگی اسیدی و سرباره‌های خنثی در دماهای بالا است.

آجرهای آلومینا، علاوه بر مقدار زیاد آلومینا، از مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شوند. برخی از این مواد اولیه شامل کائولن، بوکسیت کلسینه، و خاک رس با خلوص بالا می‌باشند، به‌طوری‌که ناخالصی آن‌ها بسیار کم است. از ویژگی‌های اصلی این آجرها برای کوره‌های آلومینایی می‌توان به تخلخل متوسط، مقاومت خزشی بالا، و همچنین استحکام بالا در مقابل دماهای زیاد اشاره نمود.

نویسنده

فروشگاه اینترنتی مواد کالا

مواد کالا با هدف حذف واسطه ها در تهیه مواد اولیه صنایع و با در نظر گرفتن نازلترین قیمت ، محصولات را از درب کارخانه به دست خریدار خواهد رساند .

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×